Födelsedagar

Födelsedagar hit och födelsedagar dit! Blir en hel del så här års. Det är inte alltid lätt att köpa presenter. Till barnen som fyller är det ju lättare iallafall till vissa. Fråda lilla S som fyller på onsdag vad hon önskade sig. Efter mycket funderande så svarade hon bräder. Önskar du dig bräder fråga de jag, varför då? Hon svarade: Så att pappa kan btgga ett litet skjul till hans gräsklippare! Gullunge!! Fem år fyller hon nu, tiden går fort. Var i fredags och grattade min guddotter som fyllde åtta. Oftast får jag höra: Jaha, kläder. Det kunde jag ana... Men i år så sa hon äntligen och sken som en sol när hon fick papper i massa olika färger att pyssla med. Och igår så var det dags för Linda och min ena gudson att firas. Linda och jag ska hitta på något tillsammans istället för paket. Ha lite kvalitétstid bara hon och jag! Lilleman fick en massa delar och tåg till sin Brio-järnväg, tror det passade bra. Men som sagt, det är inte alltid så enkelt med presenter!  : )

En hel del tårtor blir det oxå!! Som den här till exempel! Mums!

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0