Hann mycket...

Nu har en helg till gått. Shit, man hinner ju inte med!
Har iallafall haft en kalasbra helg. I fredags var det kräftskiva med Mollan. Buzz spelades också, var evigheter sen. Vid nio drog vi till puben där de hade bartömning. Var inte så mycket folk och många som man inte kände igen. Men det var ändå alldeles lagom. Var kvar tills det var dags för korv med börd o sen åkte vi hem igen.
 
Igår så var jag på långpromenad med gudmor och E, det var ju så härligt väder. Sen fixade jag lite i trädgården och även. På kvällen drog jag till Katrineholm för att träffa Sanna. Vi skulle fika på Coffehouse men de hade redan stängt så det blev middag för mig och efterrätt för Sanna på Rhodos. Vi hade så mycket att prata om. Var jättekul och höra om hennes jobb, och jag fuck många idéer som jag ska fundera vidare på tänkte jag.
 
Idag har jag rensat lådor, garderober och badrumsskåp med mera. Förstår inte att det kan ta sån tid när huset är så litet men nu är hälften gjort iallafall. Bara andra halvan kvar och då det värsta, hundrummet! Så mycket skit, men fram med säcken så ska det nog gå snabbt där med. På kvällen nu så var det dags för jakt. Satt på pass med farsgubben. Kom ut en råbock men då tyckte pappa det var för mörkt så det blev inget den här gången. Bättre lycka nästa gång!
 
Imorgon är det jobb igen. Är en vecka med många sena dagar. Samtidigt börjar stegtävlingen så det är bäst att vara laddad. I två månader ska nu stegen räknas och föras in i statistiken sen får vi se vilket lag som var bäst!
 
Nu ska jag lägga in mer eld i spisen innan det slocknar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0