September kommer...

Veckan rullar på i samma snaba tempo som de tidigare. Imorgon är det september, det vill säga... hösten närmar sig med stormsteg!

På jobbet är det inskolningar som gäller igen. Ett gäng nya barn kom idag och det är mycket som ska göras. Det tar på krafterna vill jag lova!! Det är svårt när de flesta av föräldrarna inte kan i stort sett någon svenska alls. Men vi gör alla vårt bästa och jag hoppas att de känner sig välkomna.

Annars är det rätt lugnt. Har något skit som sitter och kittlar i halsen och det känns lite tungt i luftrören så träningen ligger på hyllan just nu. Har dock sett till att ta tag i fixandet av träningen till nästa torsdag då styrketräningen vid Broby startar igen. Så idéerna provas och skrivs ner på papper så får vi se vad det blir av det till slut!

Har nu två dar kvar till helgen. Två rätt korta dar så det är skönt! Ska njuta av att helgen är på ingång! Hur helgen ska spenderas vet jag ännu inte men det kanske är någon som har ett förslag! : )


Kommentarer
Carina

Kämpa på med träningsprogrammet. Här går det trögt. Hade tänkt göra en del idag men mamma slutade ju aldrig prata i telefon. Men jag har ju hela helgen på mig.

2011-08-31 @ 20:39:17
URL: http://justmintoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0