Dagarna som gått...

Nu var det ett par dagar sen som jag skrev här så nu följer en kort sammanfattning om vad jag gjort.
 
I fredags firade jag Mollan som fyllde 25. Var där en sväng på kvällen. Alla de andra gästerna hade åkt hem så vi passade på och sitta att snacka lite skit en stund. Trevligt, så där lagom en fredagskväll!
 
Igår åkte jag med pappa och brorsbarnen till skogen för att rensa på passen till jakten. Ungarna tyckte det var kul att få hjälpa till att såga och hugga buskar, mindre träd och grenar. Efter ett tag kom regnet men vi gjorde klart det vi skulle, plockade lite svamp och begav oss sedan hemåt igen. När jag kom hem så blev det att slappa på soffan en stund innan det var dags att göra sig iordning för kvällens bestyr. Utgång i Nyköping med Ammi m fl. Vi skulle ha gått till Träffen men det var så lite folk så vi stack ner på stan istället. Hade en trevlig kväll med dans, skratt och trevligt sällskap. Får bli fler gånger!!  : )
 
Idag så har pappa och jag kört ved. Skönt att slippa frysa när kylan kommer sen. Eldar redan nu nästan varje dag och desto mer blir det till vintern så veden går åt. Nu är det dags att ta fram det jag längtat efter hela helgen. Chips, dip och cola!!!
 
Ha en bra söndagkväll och försök att inte ha för mycket måndagsångest!  ; )


Kommentarer
Carina

Just ja, är ju söndag idag. Det hade jag nästan glömt bort.

2012-09-30 @ 19:48:22
URL: http://justmintoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0