Dagen som varit

Ingen större förändring mot igår. Fortfarande förkyld! Åkte till jobbet i förhoppning om en lugn dag men icke sa nicke. Vi var bara tre ordinarie som fick in två andra idag. Blir tungt att jobba så... Imorgon blir det två ordinarie på min avdelning och sen fylls det på med två från andra avdelningar, men det saknas fortfarande en personal. När man inte mår riktigt ok själv så blir det tufft. Sen känner man ju extra ansvar som arbetslagsledare, att man behöver finnas på plats. Stötta upp när det saknas folk. Men men, det blir nog bättre nästa vecka.
Om inte annat så blir det bättre för att jag bara har en fyra-dagarsvecka då det är jakt igen!!!! Tjoho!!!! Så jäkla kul, längtar redan! Hoppas hunden inte hamnar i löp nu bara!! Så håll tummarna! : ) Nu ska jag kolla vidare på Bonde söker fru, sen blir det sängen så jag är pigg imorgon. Är ju en speciell dag då!! ; )


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0