Skärpning!

Nu är det skärpning med denna blogg! Måste se till att ta tag i det här och faktiskt skriva inlägg. Annars så kan jag ju lika gärna lägga ner!Så här kommer det första..
 
Just nu är jag förkyld. Det började redan förra veckan med halsont och huvudvärk. Var och tränade på torsdagen, vilket kanske inte var det bästa. Men va fasen, man kan ju inte lyckas jämt!  : )  På fredagen hade jag semester för att åka och jaga änder. Trodde inte på natten att jag skulle komma iväg då jag mådde skit, men jag hade ju sett framemot det i flera veckor så det vara bara och stoppa i sig alvedon, nässpray och halstabletter. Är så glad för att jag åkte. Snacka om att samla energi! Var kanonväder hela dagen, bra jakt, god mat och mycket trevligt sällskap. Vi körde fyra vatten och Prima skötte sig kalasbra! Till och med Aya fick vara med på ett vatten och hon tyckte det var skitkul, det syntes vill jag lova! Trivs så bra med att jaga där, vi blir väl omhändertagna och de uppskattar det vi gör!
I lördags var det dags för kräftskiva hos päronen. Hela familjen var samlad och allt gick lugnt och städat till. Päronen hade gjort en tipspromenad om dem själva. Var riktigt kul, lärde sig en hel del nytt! Det bästa var att den som hade flest rätt var Gurra, 10 år. : )  Grattis!
Igår fick det bli en slappardag då jag var helt slut. Inte på grund av lördagskvällen för då körde jag och var hemma innan kl. 22. Men av förkylningen, den slog till ordentligt. Tog en promenad med hundarna när solen tittade fram men orkade inte så långt, blev tvungen att sätta mig i solen och få lite energi så jag orkade hem.
Har nu en lång vecka på jobbet med möten hit och dit och en massa annat som måste göras. Men det är bara att bita ihop! Snart helg igen! : )


Kommentarer
Carina

Kul att se dig här igen.

2012-09-24 @ 21:44:37
URL: http://justmintoo.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0