Lördag

Igår ringde Helena och frågade om jag ville följa med till Kolmården. Självklart hakade jag på. Det var Helena, ungarna och jag som drog iväg. Här hemma vräkte regnet ner men när vi väl kom fram så sken solen och det fortsatte den att göra hela dagen.

Blev en heldag, traskade runt i åtta timmar. Hur det kom sig att vi varken åkte Safari-turen eller såg delfinshowen det vet jag inte... Synd, men så blir det ibland. Gurra red kamel, Olle var modig och gick in i skelettmuséet efter mycket om och men.

Det sista vi gjorde var att gå tillbaka till åkattraktionerna. Det var sjörövarskeppet och delfinberg-och dalbanan. Ungarna tyckte det var jättekul att få åka lite också. Själv fick jag fnatt och slängde mig på delfinturen också ihop med Gurra. Han var tvingad att hålla sin faster i handen hela vägen runt och Olle sa att faster skrek värst av alla. Men det tror jag inte på!!  ; )

Här kommer lite bilder av vad vi såg:

Gurra ridandes på en kamel!

Supersöta Echo!

Rätt nöjd m bilden!

Hmm.. de borde ju va mätta o belåtna kan man tycka! : )

 

Det var kul att det fanns så mycket djurungar. De är ju så himla söta!! Som sagt, en härlig dag med trevligt sällskap! : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0