Nytt år!

Nu är det nytt år igen och jag säger alltid att det nya ska bli bättre än det gamla men det blir aldrig så. Men nu jäklar är det dags, dags för lite nytt i livet. Jag vet dock inte vad men det löser sig väl hoppas jag. Men jag behöver er hjälp!! Vad kan man göra? Är det något man ska testa som jag aldrig gjort? Någon människa som jag aldrig mött, en plats jag aldrig varit på?? Vad tycker Du? Vad har Du för tips? Är det något som du vill att du och jag ska göra, något vi kan hitta på tillsammans?

Har du gjort något liknande, hur gick du i så fall tillväga? Om du har tips på hur man ska "finna sig själv", som det så vackert heter, så berätta om det här är du snäll!!

Nu ser jag framemot ett bättre 2012! Nu jäklar är vi på väg!!!  : )


Kommentarer
Josefin

Japp, vi ska ut och ragga mera du och jag!!! :p

2012-01-02 @ 22:21:45
URL: http://josefinheterjag.blogg.se/
S

Åk till Paris....

2012-01-03 @ 08:30:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0