Svanar, hundar o ex... en salig blandning!

Har så mycket jag vill och behöver skriva men jag får inte ner mina tankar på print. Ibland så tar det stopp, sitter med fingrarna på tangenterna och hoppas på att de ska börja skapa.

Kan börja med att berätta att jag skulle träna Prima vid sjön en kortis ikväll. Regnet öste ner men jag tog på mig regnjackan och tog hundarna i koppel och traskade ner mot sjön. Väl där kastade jag i en dummie, upptäckte då att det var en svanfamilj i närheten. Viftade och tjoade för att få de att simma bort. Då fick Aya plötsligt fnatt och sprang ut i sjön och simmade efter dem. Ska tilläggas att hon är väldigt snabb på att simma. Jag visslade och ropade på henne men hon hade väl fått vatten i öronen så hon reagerade inte. Jag sprang ut på bryggan och blåste i pipan och skrek för full hals. Blev nervös då hon fortfarande hade kopplet på sig och hennes mål var svanarna som simmade rakt ut i sjön. Till slut insåg jag att det bara fanns en sak att göra och det var att ta av sig kläderna och simma efter. Jag slet av mig regnjackan och fick av mig jeansen halvvägs.... då plötsligt kom Aya på att hon har en matte och att denna matte ropar i förtvivlan efter henne. Så då vänder hon och simmar in igen.... Vill bara meddela att hon då simmat nästan halvägs över till Åkerö!!

I söndags var Mattias föräldrar och lillebror här och hämtade ett lass av hans saker, mest kartonger. Kändes vemodigt på morgonen men på eftermiddagen kändes det bättre. Känner att jag behöver göra detta för min skull. Har också kommit fram till att jag ska köpa ny soffa, tv, dvd mm då det jag har är Mattias möbler. Vill ha mitt egna, vill påbörja mitt liv! Känns ibland som om jag bor hos någon annan... Pappas hus, Mattias möbler... men jag då? Var finns jag i allt detta?



Kommentarer
S

Det är inte världens högsta takt här hehe

2008-09-03 @ 12:59:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0