Äntligen!!

Nu var det äntligen dags.....   Årets första dopp är taget!!!

Efter mycket pyssel i trädgården så blev det ett dopp i sjön. Kan inte påstå att det varade länge men doppade mig, det gjorde jag. Kallt som fasen! Sa till kusinen att om jag varit man så hade Han inte varit särskilt stor nu...!
Var på Axelssons utförsäljning härom dagen. Där har de gemensam provhytt för alla av det kvinnliga könet. Gick in med de plagg jag hittat. Kändes lite olustigt att gå in och byta om med en massa andra runt omkring. Stod där i ett hörn och tryckte. Man vet ju från tidigare år att man är lite slapp här och blek där.... men.....  Plötsligt tittade jag mig omkring.... där stod tanter med strumpbyxor och hängpattar, celulit-kvinnor och även de med taskig klädsmak! Jag sken upp som en sol! Det slog mig att jag är ju rätt slimmad nu för tiden och så har jag befunnit mig en hel del i solen på sista tiden. Jag insåg att jag inte hade något att oroa mig för. Jag drog av mig tröjan och började prova kläderna. Yippie!!

Fick också ett komplimang häromdagen. Fick höra att jag var sexig!!! Det ni!! Det var inte igår!! Det var dock från en kvinnlig studentkamrat... men men...man tager vad som erbjuds... det där kommer jag leva länge på!!

Ha det bra i solen!



Kommentarer
Anonym

Du är mer än vad du tycks tro

Du har mycket du borde vara stolt över
Du som har allt en vacker kvinna behöver
En fin grund
härlig och sund
där det finns mycket härligt att smeka
för den som får äran att med dig leka
Jag ser bara vad jag ser
och i mitt tycke
är du allt ett härligt stycke
Jag skulle då aldig ha backat
utan med välbehag bugat och tackat
så här får jag varken tänka eller säga
men mot rätt sort kan jag bara inte väja

Sträck på dig, du har mycket att vara stolt över!!!

2008-06-05 @ 10:46:48
S

Det är inte mycket verkstad här...

2008-06-11 @ 10:58:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0