Ett gott råd!

När jag och mitt ex bröt upp fick jag rådet av honom att ta det lugnt och fundera ut vad jag vill med mitt liv. Jag har dock inte kommit så långt så att jag har kunnat fundera ut vad jag vill med mitt liv , men jag har dock kommit fram till vad jag vill få ut av sommaren som komma skall. Inte så illa pinkat!

Prima - Mitt mål är att Prima ska kunna klara ett normalt blodspår innan sommaren är slut. Hon ska också ha
               utvecklats inom apporteringen.

Jobb - Jag har som mål att jag ska arbeta så pass mycket så jag ska kunna försörja mig i sommar och även  
             betala av mina skulder som jag har.

Vänner - Jag ska se till att hålla kontakt med vänner som bor långt bort och umgås med mina vänner som bor 
                  nära så mycket jag bara kan. De ger mig styrka när saker och ting känns jobbigt!

Träna - Jag måste försöka komma igång med träningen, speciellt nu när jag ska jobba. Jag kommer få väldigt
               ont i ryggen annars.

Skola - Jag ska fortsätta att se efter om det finns någon möjlighet att läsa in några kurser i skolan. Se om det
               annars går att läsa något på distans. Någon form av förändring på den fronten söker jag efter.

Semester - Mitt sista mål är att jag ska ha kul i sommar och att jag ska njuta av solen och värmen, men också
                      av det stilla sommarregnet.    


Tack för ett gott råd!!

                 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0