Familjen

Sitter och tittar ut genom fönstret och ser solen gå ner över skogen. De senaste veckorna har varit fyllda med aktiviteter av alla slag. Jag har praktiserat, varit barnvakt, gratulerat barn, varit på jakt-mässa, hundkurs med mera. Jag har hållt mig sysselsatt kan man lugnt säga.

Allt detta har jag kunnat njuta av för att jag har en mamma och pappa som bryr sig. Ibland kan jag känna att jag skulle kunna bli tokig på dem, att jag blir arg, ledsen och besviken. Jag tar illa vid mig av det de säger. Det känns inte som de förstår, som barn brukar säga: Har de aldrig varit unga?

Dock vet jag att de ställer alltid upp för mig och mina bröder. De finns alltid där! Det är bara att lyfta luren.... Vi har tur som har våra föräldrar.

När jag i höstas blev tvungen att hitta en ny tillvaro i livet så ställde de upp. När min bil har kraschat (vilket är ofta) så har pappa, i stort sett dag som natt, hjälpt mig lösa problemen. Hundvakt är något som de också har hjälpt mig med. Mina bröder har fått hjälp med barnvakt, husbyggen, tomtsightseeing och mycket mer.

Mina bröder med familjer har också funnits där för mig. Stöttat och hjälpt till på de sätt de kunnat. Vi försöker alla att hjälpa varandra med de medel vi besitter.

Jag är glad och stolt över min familj!        I love you!!







Kommentarer
M o P

Vi förstår lite, men inte allt.
Tack för att du uppskattar oss .....iallafall ibland.
Det värmer.
Kram

2008-05-28 @ 16:57:52
S

Säger som Snoop: Fucki´n love you too

2008-05-30 @ 08:56:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0