Rastlös!!

Jag blir GALEN!!! Jag är så jäkla rastlös! Vet inte vart jag ska ta vägen... Det kryper i kroppen på mig, har svårt och koncentrera mig. Jag behöver verkligen plugga men det är svårt när jag hela tiden funderar på annat. Kan inte låta bli! Är less på studier och skola. Skulle vilja se och göra något annat för ett tag. Jag kan känna att om jag bara hade lite roliga saker inbokade framöver att se framemot så skulle det underlätta men det har jag inte. Inte är det lätt att planera något heller för i så fall får man göra det själv. Det händer inte mycket här omkring om jag inte gör något, är inte direkt någon annan som tar tag i saker och hittar på grejer att göra! Vet att om det ska bli något kul så får jag fixa det själv, skulle va kul om någon annan gjorde det någon gång!! När man väl sen har kommit på något kul och göra så är det i stort sett ingen som har lust att haka på. Antingen är det trötthet, gubben, barn eller något annat som är i vägen! Jag förstår att människor prioriterar olika saker, det är givet! Det skulle jag nog också göra om situationen var omvänd! Det värsta som finns är när människor kommer med förslag på att göra saker som man då ser framemot men som de sedan drar sig ur strax innan. Varför ger man då dessa förslag om man själv inte har lust? Då får man väl "offra sig för laget" som Gunde skulle ha sagt! Okej om man har en bra anledning men inte bara för att man är trött eller inte har lust! Fy faan! Sånt beteende ligger långt ner på min lista!!




Kommentarer
Sanna A

Vad vill du hitta på? Jag har en del inbokat, men jag kan nog få in dig i nån plan. Vad sägs om hockeyfest i Flen den 9:e maj?? Annars kan du ju komma hit och bara hänga! KRAM PÅ DIG

2009-04-22 @ 20:44:40
URL: http://sannasolsken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0