Vårstylingen är igång! Yeah!

Jag har längtat till våren så att det skulle bli lite ändring på saker och ting. Det känns lättare när solen skiner och dagarna är längre. Än så länge har håret fixats till till viss del, inte klart dock! Malin och jag har inhandlat nya kläder från H&M-katalogen och nu väntar vi bara på att vi ska få hämta dem på affären. Spännande! Jag har beställt lite tröjor, linnen, shorts och en bikini. Hoppas allt passar!

Har varit i fjällen en vecka och fått lite färg i ansiktet och även fått lite träning för kroppen. Ska fortsätta träningen när halsflussen gett sig. Vill fortsätta då jag känner att jag mår bättre av det. Håller också på och fixar med huset och trädgården. Möblerar om, målar om, tvättar fönster, fixar i trädgården. Har tänkt att så lite blommor och att sätta färskpotatis! Mums, färsk potatis, grillat kött och trevligt sällskap. Härligt!


Ja, en del projekt är på gång. Både kroppsligt och materiellt. Precis som det ska va på våren! Yippie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0