Brrr!!!

Kom nyss hem från en trevlig kväll hos Daniela o Krille. Småspringer in då d är jäkligt kallt ute!! Låser upp dörren, sticker in näsan och... precis.. ingen värme direkt som slog emot en.. Visade sig vara knappt 12 grader inne!!! Kollade ute-temperaturen på värmepumpen, den visade på low! Det betyder att d är fööör kallt!!! Maskinen orkar inte köra i kylan. Drog fort på el-elementen men de blir inte varma, vet inte om d är ngt fel!! Tände en brasa, gick ut o hämtade in en massa ved så jag klarar natten!!!! Blir ju inte direkt varmare! Har nu tänt en massa ljus, sitter i soffan m fleecefilt, tjocktröja o raggsockor!! Ändå kan jag säga:

Jag älskar vintern!!!










Kommentarer
Carina

Usch det låter inget vidare. Vintern är mysig men man vill helst ha varmt inne. Och jag tänker äta och njuta hela julen. Den 12 januari blir det andra bullar!

2009-12-19 @ 09:04:56
URL: http://justmintoo.blogg.se/
Saadet

Hej!

Najs blogg du har! Ska vi följa varandra på bloglovin? :) Kram :)

2009-12-23 @ 18:25:49
URL: http://saadet.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0