Julen tjugohundranio!

Så var den här julen snart till ända, bara annandagen kvar! Imorgon börjar mellandagsrean! Kommer va tokmycket folk på stan, har ännu inte bestämt mig om jag ska dit... beror nog lite på vädret oxå. Ska bli ännu mer snö imorgon o d har redan snöat hela dan idag. Ja, ja nog om det...  Tänkte dela m mig av lite bilder från tiden innan jul o självaste julafton. Det har ju varit både advent, en del avslutningar o julafton!! 


Första advent... ännu ingen snö!!

Första advent - ännu ingen snö!





Första snön har äntligen kommit...





Gympa-avslutning m tanterna! Luva var ett måste, man tager vad man haver!!





Äntligen är det alldeles VITT!!!!!!





Julafton hos broder m familj!





Julmat, mums!!





Tomten på besök!
Vet ej vem som tycker d är mest spännande, barnen el min bror!!


Hoppas ni haft en bra jul!! Nu laddar vi för nyårsafton!!



Kommentarer
Malin

Men guuuud så söta vi var!! :D

2009-12-26 @ 19:31:26
URL: http://mollansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0