Kamerafix o bil-letande!!

Sitter i soffan... är jättetrött. Har idag varit med Mollan i Katrineholm för att köpa de sista julklapparna, men jag hittade bara en. Men men... det löser sig inom snar framtid! När jag kom hem så hade jag fått en paketavi som skulle hämtas ut i affären i Bettna. Blev lite fundersam då jag inte beställt något. Visade sig dock på avin att dt inte skulle kosta mig något så då kunde jag inte låta bli att åka ner och hämta ut det på en gång. På vägen funderade jag på om det kunde vara min kamera som jag skickat in för lagning. Men det kunde inte stämma då jag skickade den i onsdags. Men ack vad förvånad jag blev när det visade sig vara kameran!! Den var redan klar och den funkar perfekt!! Så skönt, har faktiskt känt mig lite handikappad utan den.

Bil-letandet fortsätter för fullt!! Den jag har faller snart sönder och samman. Känns inte alls säkert när man pendlar så mycket. Så pappa har stenkoll på Blocket och ringer på flera bilar om dagen!! Nu jäklar ska en bil köpas!! Har jag inte en ny bil innan jul så blir jag förvånad!!

Se till och hålla tummarna!!  Nu ska jag strax iväg o träna!



Kommentarer
Malin

Vad skönt att kameran blev klar o att du slapp krångla så förbannat! :)

2009-12-09 @ 07:27:37
URL: http://mollansworld.blogg.se/
Alina

Var gärna med på "gissa kändis" - tävlingen i min blogg om du vill:)

2009-12-09 @ 13:35:58
URL: http://musicrecord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0