Frågor om 2009!

Dessa frågor hittade jag på Danielas blogg! Kunde inte låta bli o svara på dem...


1.
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Fyllde 30 o en del annat!

2. Höll du några av dina nyårslöften? Nä, gick inge vidare! Bättre lycka nästa år!!  : )

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Oj, oj, oj!! Flera stycken.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja, min mormor o en bekant t mig… sorgligt… : (

5. Vilka länder besökte du? Inte ett enda! Men hade gärna velat!!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? En hel del… förutom ny bil för d har jag skaffat!

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 26 september, tyvärr också den 27:e!  ; )

8. Vad var din största framgång 2009? Skolan rullade på hyfsat smärtfritt.

9. Största misstaget? Försökte blondera mig på egen hand. Slutade m gult hår som bara gick sönder!!!! 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Åkte på halsfluss två gånger efter varann i våras, men annars har d varit lugnt.

11. Sämsta köpet? Vissa kläder som jag inte använt än…..

12. Vad spenderade du mest pengar på? Min bil, m d var den värd!!!  : )

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att så många kom på min 30 års-fest!!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Ehh… ???

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Har haft två jobbiga år så ledsnare, nu hoppas jag att nästa blir bättre!!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Mycket… tyvärr…

18. Hur tillbringar du julen? Med familjen.

19. Blev du kär i år? Nope, tyvärr.

20. Favoritprogram på TV? Grey´s anatomi m fl.

21. Bästa boken du läste i år? Twilight-böckerna. 

22. Bästa filmen du sett? Twilight.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ja! En kanon-fest m Snow-gliders!

25. Något du önskade dig men inte fick? Ja… men d håller jag för mig själv!

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Hade en fest för släkt o vänner. God mat, bra musik o trevligt sällskap! Perfekt, helt enkelt!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Både d ena o det andra.

28. Hur skulle du beskriva året 2009? Dödsfall , barnafödslar o födelsedagar… usch vilken blandning!!!

29. Vad fick dig att må bra? Att träffa mina vänners underbara barn! Har haft den stora äran att bli fadder t två av dem (har tre nu, en sen tidigare o hon börjar redan bli stora tjejen).

30. Vilken kändis var du mest sugen på?  Robert Pattinson kanske... han är ju inte så tokig… : )

31. Vem saknade du? Mina morföräldrar…

32. De bästa nya människorna du träffade? Victor o Vilmer!!  : )  <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0