Snö, träning o kamera (igen)

Skit oxå!!!

Idag har det snöat i mängder! Är alldeles vitt o fint ute! Nu på kvällen ville jag ta fina kort på min stuga i vinterskrud. Korten blev bra och ser juliga ut. KOmmer in o ska lägga ut de här på bloggen så ni fick se hur bra de blev! Men gick d?? Icke sa nicke!! När jag skickade iväg kameran så skickade jag alla delarna, men jag fick tydligen inte tillbaka sladden som ska va mellan kameran o datorn. Med andra ord så kan jag inte föra över bilderna från kameran t datorn!!!  Skit oxå!!

Nu har det kommit en massa snö!! Mer än en decimeter med snö!! Hur härligt o fint som helst!! Alldeles underbart! Hoppas d fortsätter snöa hela natten så det är minst 2 dm imorgon!!  : )

Ikväll var d avslutning på den ena träningen. Vi körde lite lekar o tävlingar, var riktigt kul! Mollan o jag hade fixat en kanon-outfit!! Kort kommer när jag fått sladden!! Efteråt blev d fika m färska frukter o juice. Mums!

Idag har jag varit i K-holm o inhandlat de sista julklapparna så nu är jag färdig! Tjoho!! Ska bara slå in några o sen så ör det klart. I år firas julen i Katrineholm hos min yngre storebror o hans familj! Ska bli gott m julmat och hoppas tomten kommer. Ungarnas entusiasm smittar av sig, man minns spänningen från när man själv var liten!!

Idag kommer mina vänner Daniela o Krille o deras gosungar Elvira o Victor hem igen! De har varit 2 veckor i Egypten o njutit av sol o bad! Ska bli så kul o träffa de igen. Det har varit riktigt tomt utan dem!! Ska bli kul o höra hur de haft det o se kort från deras resa!!
Nu ska jag ta o lägga mig o sova så jag är pigg när jag ska skjutsa mamma till bussen imorgon. Sen ska jag hem till dem o städa. Jag är mammas hushållsnära tjänst!! hi hi!!!

God natt alla ni där ute i det härliga vinterlandet!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0