Vilmer Frans Ingvar

Idag var det dags för Linda och Jonnys son Vilmer att döpas. Jag hade fått förfrågan om jag ville vara Vilmers fadder. Jag kände mig mycket hedrad och tackade självklart ja. Dopet ägde rum i Flodafors kyrka. Ceremonin var jättefin och skönsången i form av Karin och Jens var kanonfin! Fick gåshud på armarna när de sjöng!! 

Efteråt bjöds det på paj med tillbehör. Där efter blev det Vilmer-tårta och kaffe. Kanonmysigt! Presenterna öppnades på löpande band och det var många olika presenter som passar en liten kille! Jag hoppas Linda, Jonny och Vilmer var nöjda med dagen!

Tack Linda och Jonny att ni gett mig förtroendet till att vara fadder till er Vilmer! Jag ser det som en stor ära att få vara en del av er familj!! Kommer följa Vilmer på hans väg genom livet och finnas till hands både för honom och er!

Återigen ett stort TACK!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0