Pojke el flicka... vad blir det?

Idag har jag för första gången hört ett ofött barns hjärtljud! Det var en häftig upplevelse vill jag lova. Det lät som om någon skakade en tunn plåtskiva i takt.. dunk dunk... dunk dunk! Nu börjar man förstå att det är någon därinne.. förutom att man ser det på att magen blir större. Den 19 februari är det dags för 3d-ultraljud och det ska bli väldigt spännande att få se vad som finns därinne... pojke eller flicka? Jag önskar bara ett friskt barn med tio fingrar och tio tår. Ser framemot när det blir min tur, den dagen kommer så småningom... har ingen brådska!

Jag önskar mina vänner all lycka!! Tack för att jag får vara med och dela denna underbara upplevelse med er!!!



Kommentarer
Malin

men vänta nu, har inte en frisk unge 10 fingrar o 10 tår?! ;)

Jag önskar dem också lycka till!

2009-02-13 @ 08:10:07
URL: http://mollansworld.blogg.se/
Sandra

Fy faan så klantigt!! Ändrar genast!!!

2009-02-13 @ 09:59:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0