Vilket väder!

Äntligen var det solsken! Som jag har längtat... det har varit mulet, grått och trist i flera dagar. Men imorse när jag vaknade var det minusgrader och solen sken från en blå himmel. Blev genast på gott humör. Var först ute i trädgården och busade med hundarna. Sen in och städade då allt damm syntes i solskenet. Lunch serverades hos en kär vän och vi tog en promenad på gärdet. Prima och valpen verkade njuta lika mycket som oss. Fika och tjejsnack följde sedan innan jag åkte hem igen. Bar in ved och hade hundarna med mig. Prima försvann så jag fick ta en liten extra rundtur i området för att se vart hon tog vägen, hon infann sig dock rätt snabbt. Tände en brasa när jag kom hem, gjorde hemlagad pizza och myser nu i soffan. Vilken dag!!


Kommentarer
Mollan

hej du min kära vän! ;) får jag använda ditt namn i min blogg om man skriver om dig?!?!? =)

2009-02-02 @ 20:12:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0