"Vad blir det för mat"

Sitter i soffan och dricker té och äter smörgås efter att ha varit och tränat. Ska försöka hålla i att styrketräna en gång i veckan och sedan köra någon form av konditionsträning också. Måste börja röra på mig och få lite energi, kom av mig med allt sånt över jul. Det gäller bara att bestämma sig, ha lite jävlar anamma!! Ikväll hade jag ingen lust att laga någon mat. Är så tråkigt att laga mat åt sig själv, blir inte samma sak. På tv:n visas "Vad blir det för mat" med Per Morberg. Det är ett roligt program, man blir så sugen på att ställa sig i köket och pröva sina vingar. Många tycker inte om honom och tycker att det är osmakligt när han kör ner fingret och smakar av maten. Jag tycker själv att det har sin charm. Det är ju så man gör, han känns så naturlig. Sen gillar jag att han lagar mat av vilt och att det är så olika typer av rätter. Det bästa är dock hans kök. Helt otroligt snyggt!! Så skulle jag kunna tänka mig att ha mitt kök i mitt blivande hus. Då jäklar ska det lagas mat!!  



Kommentarer
Mollan

Jag såg också Vad blir det för mat.. me like him, han e allt en liten pudding! ;)

2009-01-22 @ 23:21:03
Tony

Halloj Sandra!! Forsta gangen jag kikar in pa bloggen din :)



Sag bilderna fran ett hus vid ej sjo - var ar det nagonstans? Nar vi val kommer pa besok sa skulle jag mer an garna prova dra ett par gaddor dar i sjon! :)



Kram/Tony

2009-01-23 @ 00:39:49
M

Ser fram emot en trerätters i det köket! Kram

2009-01-23 @ 08:57:04
Sanna

Ja du är då alltid på jakt efter nåt vilt...eller nåt med vilt i blicken... ;-) hahah! Jag är så fyndig. Vad duktig du är som tränar. Hoppas det inte är en undanflykt för att slippa sitta med c-uppsatsen dygnet runt. Själv har jag ju börjat med dieten, träningen har inte fått riktig fart än, väntar på att hostan ska försvinna. Sen kan vi träffas och power-gå efter att vi dikuterat din uppsats!! Kram

2009-01-25 @ 15:00:42
URL: http://sannasolsken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0