Shopping på hög nivå!

Idag var det shopping på schemat trots det fina vädret. Solbrännan måste ju vila lite!! Har varit med Mollan och shoppat förut men då inte funnit något. Jag tror att många anser att man måste handla för att åka och shoppa, men så är inte fallet... varför heter det i så fall fönstershopping?!

Mollan och jag gav oss iväg till Norrköping imorse. Hundvakt var ordnat så jag kunde vara borta hela dagen. Blev som vanligt mycket prat i bilen om både det ena och det andra. Väl framme så började vi kolla affärerna efter något som kunde passa. Jag hade tänkt att jag kanske kunde komma hem med ett linne eller så, men denna gång hade jag tur och hittade en hel del! Det blev ett par byxor, ett finare linne, två tunikor, två tröjor o smink. Som sagt en hel del. Nu kommer folk undra hur har hon råd med sånt. Det har jag!! För allt var på REA!!!!!!! HA HA!!!! Betalade inte mer än 800 kronor för alltihopa!! Hur bra som helst, är SÅ nöjd!!!

Dagen var helt kanon! God lunch, hemmagjord glass på Lindahl´s och trevligt sällskap! Kunde inte bli bättre!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0