Idag!

Nu vill jag inte att alla ska tro att det är nattsvart här. Jag är positiv till tillvaron och jag njuter av att våren har kommit. Men jag måste också ventilera mina tankar när de blir för många, rensa lite liksom. Detta gäller positivt som negativt!!

Idag skiner solen igen. Är lite kallar, har noll gradigt ute. Ska ge mig ut på en promenad på förmiddagen. Hade tänkt åka till stan och shoppa lite men jag tror jag hoppar det.Vill njuta av det fina vädret! Sen har jag också fått ett gäng uppsatser som ska läsas. En av de ska jag opponera på så den ska lusläsas och analyseras ner i partiklar! På eftermiddagen bär det dock av till stan, ska på intervju. Inget speciellt då det gäller som vikarie i Nyköpings kommun. De har börjat intervja vikarierna för att slippa få rötägg. Tror inte intervjun ska vara något problem, har erfarenhet och snart en lärarutbildning. Så det ska nog lösa sig! Efter det blir det nog besök hos mormor. Var ett tag jag träffade henne så jag tänkte passa på när jag var i stan. Snacka skit en stund. Det brukar hon vara bra på!

Nä, nu är det dags att äta frukost så det hinns med en promenad. Hoppas på en bra dag!


Kommentarer
Anonym

Kära barn!

Det kanske är det jag också

skulle behöva göra.

Rensa tankarna alltså!

Gör dig en bra dag!

Kram på dig!

2009-03-19 @ 11:48:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0