Allt o lite till!!

Sitter hemma i soffan och myser. Tv:n står på och hundarna ligger ihoprullade i sina korgar. Mörkret har sakta sänkt sig runt min lilla stuga. Jag har precis ätit wokad mat, riktigt gott och jag var riktigt hungrig. Ikväll kommer Malin hit. Vi ska kolla film men känner jag oss rätt så blir det nog mest skitsnack. Har inte så mycket hemma o bjuda på men det blir nog morotsdip, fruktsallad och kladdkaka. Sånt brukar gå hem hos fröken Hedenlund.

I helgen blir det uppsats-läsande då jag ska opponera på en nästa vecka. Samma dag så ska jag lägga fram min, spännande! Är lite nervös men min äldsta brorsa skulle göra en mardrömsopponering på mig så jag är förberedd. Ska bli kul och se om det finns något som man kan använda när jag ska opponera.

Sen blir det förhoppningsvis en tripp till soptippen så jag får lite ordning inne i huset men speciellt i gästhusen. Finns en hel del som behöver åka iväg. Sen har jag tänkt försöka sälja lite på loppis eller något. Skulle vilja göra iordning ett av husen och kunna ha det som gästhus om någon ska sova över någon gång. På söndag ska mamma gratuleras då hon fyller 59. Nästa år blir det stor-party, det ska jag se till! Fasen så kul, 60 års fest!!

Har lite planer för trädgården också. Staket runt altanen, sätta potatis såsmåningom, bygga blomkrukor, slipa och måla en byrå med mera. Har lite projekt på gång som sagt. Ska bara komma igång, därför är det skönt nu när våren kommer så man kan var aute och så att marken inte är så hård.

Nä nu jäklar ska här diskas och bakas. Härligt med en fredag kväll klockan 19.15. Livet leker!!! MOHAHAHA!!


Kommentarer
Anonym

Låter jättekul, spännande

och läskigt På samma gång!

2009-03-21 @ 09:15:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0