Älskade mormor!

Idag den 18 maj, sex månader och tre timmar efter morfar, gick min mormor bort! Jag känner en stor sorg och saknad! Mormor var en riktig krutgumma som aldrig klagade. Hon hade minne som jag vet inte vad, kom ihåg allt om människor som passerat genom hennes liv. Vem som var gift med vem, människors släktingar och vilka som bodde var och när. Hon var som en uppslagsbok på det planet!

Jag minns min mormor och morfar med en otrolig värme. Morfars alla blommor och mormors kärlek till kungahuset! De har alltid funnits där så nu känns det väldigt tomt. Min största sorg är att morfar inte kan plocka min brudbukett som jag önskat skulle ske någon gång och de får heller inte träffa (när den dagen kommer) mina barn, deras barnbarnsbarn! Min lycka är att det åter får vara tillsammans!

Jag älskar Er båda och jag hoppas ni vakar över mig i framtiden!




Kommentarer
SannaSolsken

Jag tänker på dig! KRAM

2009-05-19 @ 21:44:33
URL: http://sannasolsken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0