Känsla...

Känns så ibland:

Forgive, sounds good
Forget, I'm not sure I could
They say time heals everything
But I'm still waiting

I'm not ready to make nice
I'm not ready to back down
I'm still mad as hell and
I don't have time to go round and round and round.


Önskar jag kunde va så här, men det ligger tydligen inte i min natur...:   : (

I can be so mean when I wanna be,
I am capable of really anything,
I can cut you into pieces.


Jag kan ibland känna att jag skulle vilja vara en sån som kan ryta i, som kan bli förbannad och visa att jag tar inte vilket skit som helst! Men jag är inte sån! Har aldrig varit o kommer aldrig att bli. Tyvärr... kanske!! Men samtidigt kan jag tycka det är bra då det finns de som ofta retar upp sig o blir irriterade, som inte behöver mycket alls för att gå igång på alla cylindrar! De tänder till direkt! Det skulle jag tycka var så jäkla jobbigt!! Jag skulle bara vilja göra det när det gäller, när det verkligen behövs.

Får öva på det! Kanske gå en kurs!!  ; )




Bäst idag: Praktiken har börjat och ungarna var glada o träffa mig igen.

Behöver tänka på: Se till att stänga av lyset på bilen!



Kommentarer
SannaSolsken

Du kan få lite va mitt rivjärn... :-) För det vore lättare att vara lite som en filbunke ibland!

Tänker på dig! KRAM

2009-11-16 @ 21:01:02
URL: http://sannasolsken.blogg.se/
M

Gör det..... stäng av lyset,

så går det lättare att komma hem.

Kram

2009-11-16 @ 21:03:48
Malin

Du kan få lite av mitt humör också.

Jag har så det räcker o blir över... :)

kraam

2009-11-16 @ 21:20:27
URL: http://mollansworld.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0