Vampyrer, varulvar o en sjujäkla halka!!!

Nu är det gjort!
Nu har Mollan o jag varit på bio o sett New moon!
Det är andra delen av Twilight-filmerna. Den var riktigt bra, men inte riktigt lika bra som den första. Tror det har o göra med att den första var mer nyhetens behag. Denna hade dock betydligt bättre specialeffekter. Vissa scener var riktigt, riktigt bra!!  I en viss sekvens av filmen så hörde man en djup suck bland den kvinnliga delen av publiken!! Grabbarna grymtade t mer av avundsjuka!!
Som sagt en riktigt bra film som verkligen är värd att ses!!





När vi sedan skulle rulla hemåt igen så hamnade Mollan o jag i värsta halkan. Slutade efter mycket rattande o pumpande på bromsen halvt i diket m nosen åt fel håll!! Medans jag rattade upp oss från sladden som gick t vänster så sa jag t Malin: Det är lugnt!! Sen gick bilen vidare åt höger så jag fick ratta igen o pumpbromsa, fortfarande m de lugnande orden: Det är lugnt!! När till slut diket närmade sig så sa jag bara: Håll i dig!! Ibland så undrar man ju hur hjärnan fungerar!!! Turen var dock på vår sida då vi varken fick möte o att jag körde sakta!!!
Imorgon åker jag direkt t pappa o sätter på vinterdäck på bilen!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0