Bege mig t skogs!

Nu är jag trött! Inte van att gå upp så här tidigt. Det är mörkt o kallt, skulle gärna krypa ner i sängen igen!

Igår så var det skolan som gällde. Det gick bra, vi hann en hel del. Men det är ibland svårt att få ihop det, alla har olika idéer. Åkte efter skolan hem till brorsan o fixade lite, var bra att få lite gjort. Middagen fick bestå av mat från gyllene bågen. Snabbmat är bra när man måste skynda. Efter det så tog jag mig till Krille o Daniela. Vi fikade o snackade strunt, men vi pratade oxå om allvarliga saker då lördagen närmar sig med stormsteg!

Idag är det skola igen, vi ska på excursion och titta på olika sjöar. Hoppas på skapligt väder, ingen höjdare med heldag ute i skogen om det ösregnar o är kallt. Dock är stövlar o regnkläder framplockade. Efter skolan är det K-holm som gäller igen då vi ska fixa inför imorgon. Sen ska jag hem o förbereda mina sake rsom jag håller på o fixar inför morgondagen. Som tur är så är kläderna reedan bestämda, de hänger i garderoben o väntar. Mollan fick hjälpa mig m detta, så d såg okej ut.
Nu ska jag ta o borsta tänderna, ta på mig den stickade tröjan och bege mig till skogs!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0