Dagen som varit!

Idag har jag varit o städat i brorsans lägenhet, flyttastäd pågår. Efter det var jag med Daniela på McD o umgicks med henne o hennes barn, alltid lika mysigt. Tack vännen!!

På eftermiddagen var jag barnvakt till Siri. Vi var ute o gick med hundarna en kortis, sen så spelade vi memory. Jag fick inte vinna och inte ta alla kort, så det slutade 1-1 i matcher...  PF helt enkelt!!!!!
Sen kom Lollo hem o vi passade på o snacka lite skit en stund innan grabbarna kom hem.

Det var den här dagen det!

Måste se till o ring dit där jag köpte min kamera. Den är trasig, alla bilder blir randiga. Inge kul alls, men vad göra. Kan bara lämna in o hoppas på det bästa. Suck!!! Tekniska prylar är ingen hit.

Nu blir det soffläge o Idol, sen ska jag i säng skapligt. Ska på en 30 års fest imorgon o då måste man ju va pigg o fräsch!! Tror d kommer bli en kanonkväll, d brukar d bli i det sällskapet!!

Nu är pausen slut så vi hörs igen!!

ciao*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0