Ingen ork...

Igår var det 30 årsfest igen! Sanna hade sitt partej m vänner hemma hos Mats. Var mycket trevligt, god mat o härligt sällskap! Fick höra en hel del roliga historier bl a.

Idag har jag varit trött (ovanligt, eller inte!!). Mollan o jag åkte t K-holm för att hämta min bil som blev kvar igår. Vi passade på att åka t Elgiganten o OnOff o köpa lite grejer. För mig blev det en ny mp3-spelare. Kände att d är bra o ha när man ska ut o traska men oxå i bilen då jag inte har ngn cd-stereo men kan koppla via kassette uttaget.

Ikväll har jag mått så där skumt igen som jag gjorde i måndags. Yr i huvudet, trött o seg i hela kroppen... ingen ork alls. Vet inte vad det beror på... men antagligen så är det stress, har varit mycket nu. Sover illa oxå o d gör nog inte saken bättre. Just nu vet jag inte vad jag ska göra åt det för jag har ingen ork till att ta tag i det.

Så nu ska jag gå o lägga mig tidigt o hoppas på att några extra timmars sömn ska hjälpa!

God natt!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0