Shopping o jakt!

Igår kväll mådde jag inget vidare. Natten var inte så mycket bättre, kunde inte somna o sen när d väl lyckades så vaknade jag flera gånger pga ont i ryggen. Ingen höjdare!

På morgonen kände jag mig pigg. Mollan o jag hade bestämt oss för att åka t Lager 157 o kolla läget!

Shopping m andra ord!!! 



Blev två linnen o en luvtröja! Sen åkte vi t K-holm för lite lunch, köpte även m oss lite fika som intogs hos gudmor. Satt där o snackade om ditt o datt, var trevligt... det var ett tag sen sist!

På eftermiddagen/kvällen så började jag må skit igen, yrslig o jättetrött! Sökte på internet o fick där tips om att äta B12 så d ska jag testa. Jag har ju börjat träna så d borde ju inte va det. Äter skapligt. Tror kroppensaknar ngt, bla sömn. Stressar för mycket oxå!

Nu t ngt roligare. På söndag är det dags för jakt, fasan o kanin. Ska bli så kul. Är första gången i år. Ska bli intressant o se hur Aya kommer arbeta i år, hon var kanon förra året. Men hon är ju 10 ½ så d blir nog inget apporterande i isvakar osv när isen kommit. 

Nu ska jag fixa klart inför skolan imorgon! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0