Köttbullar, köttbullar... ge mig mera köttbullar!!!!

Så var det kväll igen!

Idag har jag varit en kortis i skolan på vfu-seminarium. Gick bra, inga problem här inte. Sen åkte jag tillbaka till Katrineholm för att städa klart brorsans lägenhet. Det gick som på räls så jag blev klar tidigt. Ringde Daniela och vi bestämde oss för en fika. Köpte med mig glass då det var så underbart väder!!  Ha ha ha!!!!  Men gott var det och snack blev det, alltid lika trevligt!! Elvira var i sitt esse och jag och Daniela skrattade så vi vred oss. Härligt med ungar!

Åkte sen till kyrkogården och satte fina blommor. Vet att det är lite kallt för det men de var så fina! De passade mormor och morfar!

Åkte sen hem med saker från lgh till Stefan, busade lite med ungarna och när det var lagom med farti dem så åkte jag hem!! Hi hi hi!! Brorsan fick något att bita i... (nä, så farligt var det inte). Väl hemma så lagade jag mat, makaroner och Jonnys kanongoda köttbullar!! Måste ge honom en beställning, de är suveräna! Jag som inte är så förtjust i köttbullar, ett gott betyg! Kvällen har jag pluggat mig igenom. Blev lagom klar till Grey´s, så det var vältajmat. Nu är det dags för sängen. Prima ligger bredvid mig i soffan och Aya ligger på bädden. Mysigt värre!!

Ny dag imorgon med ännu fler seminarier och examinationer. Håll tummarna!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0