Min älskade lilla gumma!!

Min underbara lilla hund!!! Du är helt fantastisk!!



Har idag varit och jagat fasan och kanin. Det var jättekul som alltid. Vi gick igenom sex olika såtar. Jag och Aya gick i varenda än och Aya fick ta sig genom granplanteringar, över krondiken, simma i sjön och i rishögar. Men hon var exemplarisk. Jag kan inte förstå att hunden är 10 ½ år gammal.



Men när vi sen kom hem så kunde jag se att åldern tar ut sin rätt. Hon var stel, haltade lite och var trött. Nu ligger hon på hedersplatsen i soffan och myser. Hon orkar knappt titta upp och hon får kämpa för att komma upp på fötter för att ändra läge.
Nu har hon fått mat och hon verkar nöjd där hon ligger trots allt.

Min älskade lilla gumma!!!!



Kommentarer
Mette

Heja Aya!!!

2009-10-29 @ 09:30:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0