Morgondagen!

Idag har det varit skola o sen har Mollan och jag gjort Katrineholm. Eller.. ja.. vi var där och fixade lite små grejer och sen åt vi lunch med mamsen. Efter det blev det en snabb-visit till biblioteket för att se om mina böcker kommit men det hade de självklart inte! Då tog vi en fika istället, blev en riktig mysdag!!

På kvällen så har jag och Mollan fixat lite grejer. Vi donar och har oss vi, är sååå duktiga!!! Vad kan jag dock inte säga... det får ni veta så småningom!! 

Imorgon så är det då äntligen dags!!! Som vi har väntat!!! Den årliga kusinträffen har sin början!! Yippie!!
Klockan 11 ska vi ses hemma hos brorsan. Vi ska ha oömma kläder och inneskor. Vattenflaska och handduk ska oxå medtagas. Ska bli så kul!! Sen blir det middag på kvällen med en massa annat spännande!!! Ska bli kanonkul och se vad de har hittat på! Hoppas bara att det inte är något som har skräcktema då det är Halloween.. jag bor ju själv i mörkret!!  Usch o fy!! Men är det så så vet min kära bror att hämden är ljuv o han är mer harig än mig!! Tur är väl det!!!

Nu ska jag fixa klart o sen lockar sängen! Måste ju va laddad t 100 % imorgon!

God natt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0