Full rulle!

Oj vilken dag! Full fart från morgon t kväll. Först bar d av till Katrineholm för lite shopping. Skulle handla till dopet på lördag o sen så hade jag lovat mamma att göra efterrätt till hennes syjunta ikväll så d var tvunget att handlas lite t det oxå.

Sen bar det av hem, där tvättmaskinen sattes igång och baket påbörjades. Medan pajerna var i ugnen så dammsög jag och plockade undan. Tvätten hängdes ute då det blåste näst intill storm. Plockade också iordning lite på tomten, hade en del skräp som skulle kastas så d blev en o en halv skottkärra som skulle t containern.

Malin kom hit på en fika, blev ananaspaj m grädde. Sen satt vi o snackade och hon hjälpte mig m designen av min blogg, blev så fint så!! Sen kom vi plötsligt på att vi var hungriga o klockan visade sig ha blivt halv 6. Fixade fram spaghetti o köttfärssås, mums! Sen så kollade vi kläder t dopet, så nu vet jag vad jag ska ha på mig, skönt det, slippa ha d bekymret.

Nu ska jag kolla vidare på Greys Anatomi. En av de bästa serierna som går just nu, me like!!

Ciao*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0