Flytt-städ o smörgåstårta!!

Igår var det dop! Victor döptes och har härmed fått namnet Victor Bertil Sundström. Allt gick enligt planerna och Victor verkade nöjd för han somnade till och med i min famn. Det viktigaste av allt var att Daniela och Krille verkade nöjda med dagen och det är huvudsaken! Tack för att jag fick ta del av Victors dag och att ni valde mig till hans fadder!!

Idag bär det åter av till Katrineholm. Ska dit och flytt-städa. Lunch serveras hos Fam Sundström/Lindeberg. Kan d bli smörgåstårta månne??!!! ; )  I eftermiddag så ska jag städa av hemma, behövs vill jag lova! Sen måste jag förbereda mig inför träffen med min examinator som är imorgon. Hon har ju total dissat min uppsats. Efter 6 månader så tycker hon plötsligt att den är helt fel. Så vi får väl se hur det kommer att gå.

Nä, nu ska jag göra mig klar o åka t K-holm!

Zee ya!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0