Flytta el inte flytta??

Idag har jag varit i Flen hos Sanna. Har hjälpt dem att städa i huset och att flytta saker till nya lägenheten. Det var en del och göra men vi hann en hel del! Lägenheten var jättefin. Den kommer bli jättebra när Sanna har satt sin prägel på den, hon är duktig på inredning. Ska bli kul och se hur den ser ut när jag ska dit och fira hennes 30års dag!

Jag blev sugen på att flytta till lägenhet både idag och när jag fixade brorsans lägenhet. Jag kunde inte riktigt förstå varför, jag trivs ju kanon på landet. Men efter lite funderingar så kom jag på att det är för att deras lägenheter är så stora och luftiga. De är på 100 respektive 125 kvm till skillnad på min 46. De har rundgång, man kan alltså gå runt i lägenheten. Det tror jag är anledningen till varför jag ville bo i lägenhet. Skulle jag ha ett sånt hus på landet så skulle jag inte kunna vara gladare!

Imorgon är det dags för fasanjaktspremiär för min och hundarnas del! Jag hoppas Aya ska sköta sig lika bra som förra året. Jag hoppas också på bättre väder än det som har varit de senaste dagarna.. grått, disigt och regnigt! Usch o fy!!

Sen ska jag åka och lyssna på när Nils, brorsans unge, ska sjunga i kyrkan. Hoppas jag hinner, annars får jag åke i jaktkläderna!!  ; )

Ha en fortsatt trevlig lördag kväll!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0