Hurtbulle!

Idag har varit en sån där hemma-fixar-dag!! När jag vaknade så var d riktigt fint väder. Var ute hela förmiddagen och fixade i trädgården. Gurk-landet rensades ur, vissnade blommor klipptes bort, vinterstädade trädgården och rengjorde grillen.

Sen var det dags för lunch. Hade rester sen igår så det fick duga. Fortsatte sedan inne med att diska, plocka undan saker, slå in julklappar och dammsuga. Har också sorterat skolpapper som ska sättas in i pärmar imorgon.

Skrev med Daniela på Fb. Hon skrev att hon skulle på danspasset på Friskis. Blev sugen så jag sa att jag skulle haka på. Gjorde snabbt som sjutton några raggmunkar. Sen var det bara att svida om och åka mot Katrineholm. Var kanonkul och jag blev helt slut! Känns så jäkla bra så här efteråt!!

Är nöjd med dagen, har fått mycket gjort!! Imorgon fortsätter det med besök i Katrineholm för inköp av byxor och umgås med Daniela. Sen hoppas jag kunna motivera mig till plugg på eftermiddagen, för på kvällen är det dags för träning igen!!!

Nu ska jag rasta hundarna och sen är det dags för sängen, är trött!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0