Shopping, tränande brudar o en o annan pepparkaka!!

Nu har jag snart packat upp allt som jag handlade i Ullared. Det blev en hel del!! Julklappar är inköpta, kläder till kusinbarnet (nästan en hel garderob) och en del till mig själv. Blev mest linnen av olika slag och långärmde t-shirts. Det blev oxå en massa saker hem så som fryspåsar, julgardiner, ljus, pärmar, folie, gardinstång, badrumsmattor med mera. Fint ska det bli! Funderar på om jag ska möblera om hemma, få ordning på saker o ting. Skulle va skönt, känns inte som om jag får plats. Får ta tag i saken, kanske göra ett rum i taget!

Malin var här på dagen. Vi fikade o pratade en massa skit som vanligt. Vi provade de nya pepparkaks ballerina kakorna. De var riktigt goda, juliga liksom på ngt sätt!! Vi funderar oxå vidare på vårat pilotavsnitt av Bettna brudar. Vi har ju lite men det räcker ju kanske till 5 minuter så vi måste förlänga... kanske ska ha med vårt kommande eminenta försök till pepparkaks- och lussebullsbak!!! Kan inte de va ngt Mollan??!!

Ikväll var det träning som gällde. Är skönt o röra på sig, men jag kommer definitvit att få träningsvärk!! Nu sitter jag o kollar tv o käkar en kvällsmacka, mums!!! Snart dags o sova, imorgon ska jag fortsätta städa åt bror min.

Adios amigos!!



Kommentarer
SannaSolsken

Man verkar ju inte direkt bli mognare av att fylla 30... Det känns bra för egen del! ;-) KRAM

2009-10-16 @ 19:33:52
URL: http://sannasolsken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0