Skola + städning= ?

Igår kväll blev jag så jäkla förbannad på skolan jag går i, så istället för att ta itu med de extra uppgifter som de gett oss och som ska va klara idag så tog jag en ordentlig promenad med hundarna i mörkret. Något positivt kom dock ur detta då jag fick prova min nya mp3-spelar, vilket ljud, den är kanon!!

Idag så har jag varit i skolan i tre långa timmar. Nä, skämt o sido, vi åkte dit gjorde det vi skulle och sen bar det av hem igen. Nu så är vi redo för vår presentation som vi ska ha på torsdag. : )

Väl hemma så var det dags för lunch. Hade upptäckt att jag hade kvar av min favoriträtt i frysen så det blev mammas leverbiff med ris. Mums, bland det bäst jag vet!!!! Tog vovvarna på en promenad. De fick springa löst och få utlopp för sin energi och Aya passade även på och simmade lite. Bra inför helgen!!! När jag kom hem så fixade jag de uppgifter som jag fått igår och lite annat. Sen plötsligt fick jag fnatt, for ut i förrådet och hämtade en till liten bokhylla till skrivbordet så nu är det städat i data-/hundrummet. Nästan klart iallafall.. lite kvar att sortera och sen ska den garderoben rensas då saker börjar trilla ut. Men jag har ju iallafall börjat!!!!!  =D

Nu är det snart dags för träning igen. Ska bli skönt att röra på sig. Ska ta och stoppa i mig en frukt så jag får lite energi, sen jäklar anamma!



Kommentarer
Daniela

Skärpning fröken! Lunch, och sen EN FRUKT innan TRÄNING??? Hur ska du orka? Och det blir inte så effektiv träning när kroppen inte har energi! Du måste ta hand om dig bättre vännen. Kramisar!!

2009-10-21 @ 21:21:49
URL: http://ellaslyckorus.blogg.se/
Daniela

Skärpning fröken! Lunch, och sen EN FRUKT innan TRÄNING??? Hur ska du orka? Och det blir inte så effektiv träning när kroppen inte har energi! Du måste ta hand om dig bättre vännen. Kramisar!!

2009-10-21 @ 21:23:14
URL: http://ellaslyckorus.blogg.se/
Sandra

Tack för omtanken! Men jag åt en sen lunch vid kl 14. Så jag var inte hungrig. Blev te o smörgås efteråt istället!! Så lite duktig var jag väl??? Kram på dig!

2009-10-21 @ 21:25:20
URL: http://primaballerinas.blogg.se/
Daniela

Hmmm...njaa jo..okejdå. Men inte slarva med maten! För då kommer inte tvättbrädan fram ;) Och naturligtvis så får vi ALDRIG glömma den berömda brasilian ass....;)

2009-10-21 @ 21:31:03
URL: http://ellaslyckorus.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0