Teknisk kvinna!!

Nu så är d på gång m en ny designad blogg. Går så där, tror klockan är för mycket! Har lite kvar som ska fixas men d får bli imorgon! Ska försöka skärpa mig o blogga mer, har inte varit på humör förut men nu hoppas jag att d blir ändring på det.

Idag har jag varit så jävla duktig!! Lyckades på egen hand laga min bilstereo som varit trasig i över 1 år!!!! Kvinnor kan!!! Är mer teknisk än vad jag trodde, tjoho!!

Har varit i skolan idag o jobbat på, gick riktigt bra! Vi kom en bra bit på väg så jag hoppas att vi blir klara snart. Fick oxå tillbaka mitt prov, hade 24 av 28. Är supernöjd!! Åkte hem m racerfart, slängde i mig en macka för att sen åka m Mollan o träna. Vi är så hurtiga nu för tiden. Och vi har jäkligt kul på träningen, hoppas bara att de andra inte tycker att vi stör. Mamma är m där o tränar, hon ser ibland ut som bebisen i Ally McBeal!! Ha ha ha!!!

Nu har jag suttit m bloggen hela kvällen. Hundarna ligger på varsin sida om mig i soffan o snarkar ikapp!! Men nu hägrar sängen, ögonen känns grusiga! Imorgon ha rjag en ledig dag, återkommer då!!

Ciao for now!!!



Kommentarer
Malin

tjohooooo, det blev väl jätte bra!

Förstår inte bara varför bilden högst upp inte går hela vägen!

Men bloggen blev jätte fin! :)



Kraaaam

2009-10-07 @ 06:49:51
URL: http://mollansworld.blogg.se/
Daniela

hahahaah nu måste du förklara, Ally McBeal bebisen?????? Fin bloggen blev btw!



Ses imorgon! kram

2009-10-07 @ 07:37:21
URL: http://ellaslyckorus.blogg.se/
Carina

Visst kan vi kvinnor. Fast jag kan absolut INGET om bloggdesign.



Mig stör ni då inte på jympan. Tycker bara det är kul att ni är där. En ganska härlig blandning åldersmässigt. Den yngsta är väl 17-18 år och den äldsta har väl fyllt 70 tror jag.

2009-10-07 @ 07:38:38
URL: http://justmintoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0