Yr i mössan!

Sitter i soffan o har precis avslutat en mumsig middag: strips, fläskkotlett, vitlökssmör o aivar!! Brasan brinner då det var lite ruggit eftersom det regnat under dagen, men oxå för att tvätten ska torka! : )

Idag var jag i skolan o jobbade m vårt arbete, gick skapligt. Mådde inge vidare imorse, var så fruktansvärt yr i huvudet så jag kom knappt upp ur sängen. Släppte dock efter någon timme. Men har känt mig seg o konstig hela dan.

Träffade min examinator på förmiddagen. Det var bra att vi fick prata igenom min uppsats, nu är jag mer införstådd på vad hon menade. Behöver ändra lite i analysen så faller resten på plats, sen så ska jag lägga t en avhandling också. Det var inte så mycket jobb som jag trodde, men d kommer ta ett tag att få klart.

Imorgon bär d så äntligen av. Mamma o jag ska på mini-semester. Ska bli skönt o komma bort, göra av m lite pengar. Vi ska t Ullared o shoppa!!!! Tjoho!!! Har en lista m saker som ska inhandlas. Ungarnas julklappar, regnkläder t mig + mössa, vantar o långkalsonger. Sen blir d nog en hel del till om jag känner mig själv rätt!!!

Nu ska jag fortsätta slappa o snart sova. Måste se t o packa ner d jag ska ha m oxå. En ryggsäck blir nog lagom!!

Ha d så ses vi när jag kommer hem igen!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0