Dagen som varit

Vilken dag d har varit! Trodde d skulle va dåligt väder idag oxå men framåt lunch så hade det spruckit upp o blivit jättefint väder. Pluggade på förmiddagen och begav mig sedan t mamma o pappa. Där blev d lunch med snapphanebiffar o kantarellsås, MUMS!! Sen hjälpte jag pappa o byta däck på bilen, gick riktigt fort faktiskt. Sen städade vi undan deras vintergrejer så de hamnade på vintern till nästa gång snön kommer.
Sen blev d fika o sen en skön promenad i makligt tempo, pappa var ju med o då går det inte så fort.  : )   Åkte sen hem och bestämde mig för att göra tacos t kvällsmat, mest för att jag skulle ha mat m mig t skolan imorgon o för att avokadon jag hade hemma var på väg att bli övermogen. Mätt blev jag o gott var det! Under matlagningen så passade jag på o diska, sen fick jag även besök av Carina. Hon var ute på en liten cykletur o passade på o åka förbi o säga hej.
Nu kollar jag 50 first dates med Adam Sandler, lite rolig faktiskt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0