Idag o framtiden

Har nyss kommit hem då jag har varit o hämtat min bil som har varit på service. Skönt o veta att allt nu är helt ok med nya bilen!

Idag har jag fixat en del i trädgården, gäller o passa på i det fina vädret. Sen har jag städat inne o även hunnit plugga lite. Så en del har jag gjort iallafall!! Imorgon är det exkursion så då ska vi va ute hela dagen så nu har jag fixat matsäck. Hoppas solen skiner o värmer ännu mer imorgon!

Sen har jag, idag liksom alla andra dagar, också kollat på ams hemsida efter jobb. Trodde d skulle kännas kul o spännande men det känns jobbigt, skrämmande och otroligt stressande. Dagarna går, skolans slut närmar sig och jag vet inte vart jag ska ta vägen. Jag måste börja ta tag i det här, se att verkligheten på sätt o vis knackar på dörren. Jag vet bara inte riktigt hur... Känner mig väldigt förvirrade och det kryper i hela kroppen av stressen som kommer med detta. Vad göra???

Inget jag kan lösa just nu iallafall. Ögonen grusas o kudden ropar så nu går jag o lägger mig!

God natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0