Nöjd!!!!

Idag känner jag mig nöjd! Hade gjort en lista på vad jag skulle göra under dagen och allt det har jag hunnit med. Det var bland annat att plugga, påbörja biotop-uppgiften, rensat i trädgården, gått en långpromenad, cyklat m ena hunden, tränat mm. Känner mig jättenöjd, men mina ben värker vill jag lova!!   : )

Idag fick jag så se ringen! Malin o Pontus har förlovat! Har bara sett Malins ring men Pontus ser ju likadan ut.
Ringen var jättefin, helt perfekt för de!

Grattis vännen min!!  : )      



En annan glad nyhet är att pappa har varit hos läkaren och han sa att det var givet med en operation inom tre månader! Jag är så glad för hans skull! Han har hållt masken riktigt bra, men ibland har smärtan skinit igenom. Vet att det har varit jobbigt både för pappa o mamma. Inte lätt o leva med någon som man måste vara orolig för hela tiden, sover han ordentligt, kan han köra, jobba osv. Men nu blir det ändring. Kommer bli en del jobb för oss andra också men det fixar vi, klart man ställer upp!!  
                                                                                           


Nu är det dags o krypa till kojs!! God natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0