Sen sist...

Blev visste ett långt sommarlov från bloggandet!! Har hänt en del sen dess.
Snabbgenomgång:
Har lyckats få klart på min c-uppsats.
Har fått fast tjänst i Nyköpings kommun.
Firat min examen.
Brorsan har fyllt 40!
Påbörjat mitt nya arbete.
Och en hel del annat!

Och här är jag nu.. Trött efter en dags arbete! Men det känns bra. Trivs på min nya arbetsplats, tror att det kommer bli jättebra bara vi får en chans att komma iordning. Ska bli kul och lära känna mina nya arbetskamrater och alla barnen.

Annars är allt sig likt. Bor kvar, har hundarna osv osv. Hoppas på att träningen ska dra igågn snart igen så man får börja röra på sig igen. Behövs!!

Nä, nu är det dags o sova. Men först rastning av hundar, mat t de samma, borsta tänder och allt annat som ska göras. Så god natt på er!!  : )


Kommentarer
Carina

Ja skulle verkligen behölva komma igång med träningen. Finns risk för att fi får köra ett gammalt program (till att börja med) eftersom jag inte riktigt fått arslet ur vagnen med det nya. Tankar finns men ingenting är satt än.

Den första gången är jag borta och den andra tisdagen vet jag inte om jag orkar. Har ingen aning om hur jag kommer att reagera på jetlagen

2010-08-11 @ 22:17:03
URL: http://justmintoo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0