Konsert!!!

Nu har jag varit på min första stora konsert!! Förut har jag bara vart på mindre grejer. Som t ex Gyllene Tider, Magnus Uggla osv på Jogersö. Di Leva, Lisa Nilsson o Eric Gadd m fl i Eskilstuna. Men ingen större artist i Globen eller likanande. Men nu så, nu har jag gjort det.

Resan gick till Stockholm o Globen. Där spelade Nitzer Ebb som förband o sen kom de stora!! Depeche Mode!!!  Det var så grymt bra!! Var helnöjd med konserten!!! Helt otroligt stämmning!! Måste se till att åka på fler konserter! Nedan följer lite bilder från kvällen:

                                                   

Blev en ego-bild på resan dit och sen blev det en när vi väntade på att det hela skulle dra igång! Men d var inte lätt o få m alla tre på samma kort!!  : )


                            

                                                        Superbra spelning!! Yeah!!!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0