Bloggar i största allmänhet!!

Nu har jag ändrat om bloggen igen! Lite mörk kanske men rätt cool!

En kompis har startat upp en blogg för henne o hennes vänner. Det är en blogg där det skrivs om det man har på hjärtat! Om glada liksom ledsna stunder, om problem eller lösningar.. om allt med andra ord!! En bra idé, dela erfarenheter är aldrig fel!!

Annars är det lugnet före stormen. Har en STOR tenta nästa vecka som är så svår. Jag vet inte ens i vilken ände jag ska börja, men det är väl bara o köra på och hoppas på det bästa! Det finns ju omtenta!!  ; ) Annars så känns det bättre nu, är mer positiv. Hade nog en rejäl svacka förut men nu hoppas jag på bättring. Har underbara vänner som jag kan vända mig till när jag behöver det, så jag kan inte vara tacksam nog!!

Nu ska jag kolla film o dricka en kopp te. Sen är det snart dags för sängen. Ska upp tidigt o plugga, hoppas det går av bara farten!!

Ha en bra kväll!  : )



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0